Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Compartimentul monitorizare servicii publice, transport, avize îndeplinește următoarele atribuții:

asigură  reprezentarea din partea Primăriei Municipiului Câmpina în calitate de responsabil cu probleme de protecția mediului și gospodărirea apelor în timpul acțiunilor, activităților derulate, organizate, solicitate Primăriei Câmpina de autoritățile cu atribuții de monitorizare, coordonare, îndrumare, reglementare și control în domeniu (Garda de mediu, Agenția de mediu, Direcția de sănătate publică, Apele române, Direcția veterinară și pentru siguranța alimentelor, Direcția de statistică);

urmărește ducerea la îndeplinire a obligațiilor administraței publice locale privind protecția mediului și a hotărârilor referitoare la protecția mediului emise de Consiliul Local;

colaborează cu alte instituții publice  pe linia  menținerii sănătății  publice;

raportează Consiliului Județean, APM Prahova, Garda de Mediu, ANPM, Direcția de sănătate publică, situațiile solicitate;

colaborarea cu compartimentele și serviciile din cadrul Primăriei, pentru ducerea la îndeplinire a sarcinilor de serviciu;

monitorizează și  coordonează serviciului public de salubrizare:

urmărește derularea  în teritoriu a programelor/graficelor aferente serviciului, aprobate de UAT;

emite comenzi către operatorul serviciului pentru prestații complementare de salubrizare (cele cuprinse în graficele aprobate), în scopul atingerii obiectivelor stabilite prin strategia locală/planurile de acțiune aprobate și/sau a necesităților desprinse din aplicarea unor prevederi legislative în domeniu ulterior/recent apărute;

colaborează îndeaproape cu operatorul serviciului și cu celelalte compartimente cu atribuții din cadrul UAT pentru identificarea tuturor persoanelor fizice /juridice, ce desfășoară activități pe raza Municipiului și sunt prin urmare producătoare/deținătoare de deșeuri, care nu dețin contract valabil încheiat pentru prestarea serviciului de salubrizare, îndeplinind proceduri în vederea contractării și impunerii taxelor;

colaborează cu compartimentele de specialitate în vederea respectării și verificării în teritoriu a deciziilor cu privire la desfășurarea programelor și graficelor de activități de salubrizare (colectare deșeuri verzi/vegetale, a deșeurilor de construcții și desființări și a deșeurilor voluminoase) de către toți actorii implicați (operator, cetățeni, personae juridice);

verifică /avizează decada și propune conducerii spre finanțare toate prestațiile efectuate de operator în baza graficelor aprobate și/sau a comenzilor suplimentare lansate (salubrizare, curățenie căi publice, DDD s.a.a.) în scopul utilizării eficiente a resurselor financiare ;

promovează soluții practice pentru  eliminarea disfuncționalităților la nivelul UAT pentru organizarea și buna funcționare a serviciului;\

asigurarea relației cu cetățenii și persoanele juridice (agenți economici, instituții), în scopul creșterii calității serviciului și a îndeplinirii indicatorilor de performanță aprobați;

medierea unor divergențe contractuale cu utilizatorii serviciului ce depășesc circuitul de rezolvare / operaționalizare de la nivelul operatorului;

monitorizează cantitatea lunară și tipurile de deșeuri care se depozitează la depozitele ecologice de deșeuri.

acordă spijin inițiatorilor pentru întocmirea proiectelor de hotărâri;

identifică soluții și transpune în practică dispozițiile și recomandările Direcției Schimbări Climatice și Dezvoltare Durabilă a Ministerului Apelor și Pădurilor și a CNCS (Comisia Națională privind Schimbările Climatice) în vederea implementării trans-sectoriale a acestor recomandări în cadrul primăriei;

identifică soluții în parteneriat cu ONG-urile locale;

oferă soluții armonizate asupra adaptării/atenuării climatice;

oferta oportunități de profesionalizare a instituției primăriei pe problemele schimbărilor climatice;

participă la întocmirea documentației pentru accesarea de fonduri nerambursabile;

monitorizează și coordonează serviciul public de iluminat;

monitorizează și coordonează serviciul public de alimentare cu apă, canal;

monitorizeaza si coordoneaza serviciul public de gestionare a câinilor fara stăpân;

asigură relatia cu Asociațiile de Dezvoltare Intercomunitară, inființate în domeniul serviciilor publice, în care municipalitatea este parte;

întocmește Regulamentul de administrare al cimitirelor proprietate publică a municipiului Câmpina, pe care îl supun spre aprobare consiliului local;

asigură buna funcţionare a cimitirelor proprietate publică a municipiului Câmpina;

verifică şi coordonează activitatea desfăşurată de către administratorul cimitirelor;

verifică realizarea lucrărilor de curăţenie şi amenajare a cimitirelor;

verifică respectarea atribuirii locurilor de înhumare;

fundamentează şi coordonează elaborarea strategiilor locale privind planificarea, organizarea, controlul, conducerea şi executarea activităţilor specifice transportului de persoane / bunuri în regim de taxi;

organizează şi realizează toate activităţile necesare atriburii contractelor de delegare a gestiunii serviciilor de transport persoane/bunuri în regim de taxi;

primeşte, verifică, ţine evidenţa şi soluţionează sesizările, cererile şi propunerile cetăţenilor referitoare la transportul public local de persoane prin curse regulate si transport public de persoane între Municipiul Câmpina și alte localități;

colaborează cu organele Poliției naționale, precum și cu celelalte organe competente pe linie de transport, în vederea efectuării de controale comune;

constată contravenții și aplică sancțiuni conform  legislației în vigoare   din domeniul transportului de persoane/ bunuri în regim de taxi;

înregistrează, ține evidența și radiază vehiculele de pe raza municipiului Câmpina care nu se supun înmatriculării;

organizează licitații care au la baza Hotărârile Consiliului Local privind închirierea, concesionarea și vânzarea bunurilor aparținînd domeniului public al municipiului;

primeşte, verifică, ţine evidenţa şi analizează documentaţiile înaintate în vederea eliberării avizelor de funcţionare și autorizațiilor de alimentatie publică pentru agenţii economici ce desfăşoară o activitate economică pe raza municipiului;

întocmește documentații și colaborează în realizarea obiectivelor cu Direcţia tehnică şi Compartimentul pentru programe de finanţare, relaţii internaţionale şi protocol;

eliberează autorizații de amplasare și funcționare pentru structuri de vânzare pe domeniul public sau privat al municipiului, conform hotărârilor adoptate de Consiliul Local;

asigură calitatea de manager de transport pentru microbuzul  Ford Transit  cu nr. de înmatriculare PH-89-PMC, prin funcționarul public angajat;

întocmește în colaborare cu Serviciul Administrație Publică Locală proiectele de hotărâri, referatele de aprobare și fundamentează inițierea emiterii/adoptării actelor administrative din domeniul de activitate;

întocmește rapoartele de specialitate la proiectele de hotărâri din domeniul de activitate;

acordă spijin inițiatorilor pentru întocmirea proiectelor de hotărâri;

întocmește proiectele de dispoziții, din domeniul de activitate.

Sari la conținut Click to listen highlighted text!