Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Compartimentul investitii, achizitii publice are urmatoarele atributii:

elaborarea Listei cheltuielilor de investiții cu finanțare partială sau integrală din bugetul local, rectificarea, actualizarea, modificarea acesteia, în baza notelor de fundamentare înaintate de conducerea primăriei și de serviciile din cadrul primăriei, de consilierii locali și de serviciile subordonate consiliului local, împreună cu Direcția economică;

întocmirea şi actualizarea fişelor pentru obiectivele de investiţii cuprinse în Lista cheltuielilor de investiții cu finanțare partială sau integrală din bugetul local derulate de Compartimentul investitii, achiziții publice;

urmărirea și ținerea evidenţei investiţiilor realizate din Lista cheltuielilor de investiții cu finanțare parțială sau integrală din bugetul local și a celor derulate prin  programe guvernamentale;

elaborarea referatelor de necesitate și caietelor de sarcini în vederea demarării procedurilor de achiziție publică pentru obiectivele de investiții prevăzute în buget;

participarea în cadrul comisiei de evaluare la analizarea și verificarea ofertelor depuse;

participarea și urmărirea lucrărilor de investiții din bugetul local anual;

asigurarea derulării contractelor de servicii în vederea elaborării studiilor de fezabilitate/DALI şi a proiectelor tehnice ale obiectivelor cuprinse în Lista cheltuielilor de investiții cu finanțare parțială sau integrală din bugetul local;

asigurarea recepţionării documentaţiilor tehnice de proiectare în baza contractelor de servicii gestionate în cadrul Compartimentului investiţii, achiziții publice și colaborarea cu Serviciul urbanism și amenajarea teritoriului,GIS în vederea obținerii avizelor și acordurilor necesare;

urmărirea derularii contractelor de achiziții care se implementează la nivelul compartimentului;

asigurarea deschiderii finantării pentru executarea lucrărilor, urmărirea derulării plăților și încadrarea în prevederile bugetare pentru fiecare obiectiv;

evidențierea pe obiective și lucrări, prin constituirea dosarului de investiție care trebuie să conțină toate documentele tehnice, avize, acorduri, documente legate de procedura de achiziție, contracte, situații de lucrări, procese verbale de recepție și alte acte în conformitate cu legislația în vigoare;

menținerea și întreținerea relației între proiectant, executant, diriginte și ceilalți factori implicați în desfășurarea contractelor;

verificarea lucrărilor executate și respectarea sistemului de asigurare a calităţii lucrărilor, prin diriginţi de şantier atestați;

verificarea și vizarea situațiilor înaintate la plată de contractanți;

confirmarea decontărilor  lucrărilor efectuate, verificate și avizate de dirigintele de șantier, fiind admise la plată numai lucrările corespunzătoare din punct de vedere cantitativ, calitativ și valoric;

efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor şi a recepţiei finale după expirarea perioadei de garanţie și transmiterea documentelor către Serviciul buget, finanțe, contabilitate, Serviciul A.D.P.P și Serviciul urbanism și amenajarea teritoriului, GIS, în vederea luării în evidenţă a obiectivelor de investiții;

elaborarea certificatului constatator primar şi certificatului constatator final, pentru contractele gestionate în cadrul Compartimentului investiţii, achiziții publice;

predarea în administrare și exploatare către compartimente sau concesionarului, după caz, pe bază de documente legale, a obiectivelor, după recepția la terminarea lucrărilor sau obiectivelor;

redactarea și transmiterea răspunsurilor, în termenul legal, la corespondența specifică compartimentului;

întocmirea situațiilor statistice sau de altă natură, legată de activitatea specifică a compartimentului;

îndeplinirea activităţilor necesare realizării proiectelor cu fonduri nerambursabile;

întreprinderea demersurilor necesare pentru înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrării autorităţii contractante în SEAP sau recuperarea certificatului digital, dacă este cazul;

elaborarea şi, după caz, actualizarea, pe baza necesităţilor transmise de celelalte compartimente ale autorităţii contractante a programului anual al achiziţiilor publice;

elaborarea sau, după caz, coordonarea activității de elaborare a documentaţiei de atribuire şi a documentelor-suport, pe baza planului anual de achiziții publice;

îndeplinirea obligaţiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de lege;

iniţierea, aplicarea şi finalizarea procedurilor de achiziții, în condiții de legalitate;

realizarea achiziţiilor directe, conform legislației în vigoare;

constituirea şi păstrarea dosarelor  achiziţiei publice;

verificarea posibilității modificării contractelor de achiziţii în urma solicitărilor transmise de compartimentele interesate;

organizarea și participarea la procedurile de atribuire în conformitate cu legislația în vigoare pentru lucrările/serviciile/produsele cuprinse în buget;

răspunde de evidența tuturor actelor care se instrumentează la nivelul compartimentului;

punerea în aplicare a măsurilor stabilite de organele de control întocmai și la termen;

colaborarea în mod permanent cu Serviciul Buget, Finanțe, Contabilitate pentru buna desfășurare a derulării plăților;

întocmirea referatelor pentru numirea membrilor din comisiile de evaluare pentru atribuirea contractelor de achiziţie publică;

evaluarea,  analizarea  și verificarea ofertelor depuse alături de membrii  comisiei;

întocmirea proceselor verbale la fiecare etapă de evaluare, precum și a raportului procedurii;

emiterea hotărârilor de adjudecare;

primirea şi rezolvarea solicitărilor de clarificări, în funcție de momentul solicitărilor;

întocmirea punctelor de vedere la contestațiile primite, împreună cu Direcția juridică;

asigurarea evidenţei contractelor ce au ca obiect achiziţiile publice de produse, servicii şi lucrări;

întocmirea raportului anual al achiziţiilor publice în SEAP(dacă este cazul);

soluţionarea, în termenul prevăzut de lege, a corespondenţei repartizată;

îndeplinirea activităţilor necesare realizării achiziţiilor pentru proiectele cu fonduri nerambursabile;

întocmește în colaborare cu Serviciul Administrație Publică Locală proiectele de hotărâri, referatele de aprobare și fundamentează inițierea emiterii/adoptării actelor administrative din domeniul de activitate;

intocmește rapoartele de specialitate la proiectele de hotărâri din domeniul de activitate;

acordă spijin inițiatorilor pentru întocmirea proiectelor de hotărâri;

întocmește proiectele de dispoziții, din domeniul de activitate.

Sari la conținut Click to listen highlighted text!