- Estimarea valorii contractelor de achiziții în baza comunicărilor făcute de direcțiile și serviciile interesate, cu privire la alocațiile aferente fiecărei achiziții propuse;
- Publicitatea achizițiilor publice (anunțuri de intenție, de participare, de atribuire);
- Întocmirea documentațiilor de elaborare și prezentare a ofertelor (DEPO) și lămurirea eventualelor neclarități legate de acestea;
- Întocmirea referatelor de necesitate pentru aprobarea procedurilor de achiziție publică;
- Întocmirea referatelor pentru numirea comisiilor de evaluare pentru atribuirea contractelor de achiziții publice;
- Asigurarea desfășurării propriu zisă a procedurilor de achiziție publică de atribuire a contractelor de furnizare produse, servicii și lucrări;
- Întocmirea proceselor verbale la deschiderea ofertelor;
- Analizarea ofertelor depuse;
- Emiterea hotărârilor de adjudecare;
- Primirea şi rezolvarea contestațiilor;
- Întocmirea rezoluţiilor la contestațiile depuse;
- Participă la încheierea contractelor de achiziție publică;
- Conduce evidenţa contractelor ce au ca obiect achizițiile publice de bunuri, servicii sau activități;
- Colaborează cu celelalte compartimente funcționale din cadrul primăriei la funcționarea programelor anuale de achiziții publice;
- Solutionează în termenul prevăzut de lege corespondența repartizată.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.