Serviciul adminstrativ are următoarele atribuţii principale:
♦ controlează modul de utilizare a bunurilor mobile şi imobile din cadrul instituţiei pe care le gestioneaza;
♦ întreţine toate instalaţiile şi dotările aferente (instalaţii de încălzire, apă canal, electricitate, climă etc.) pentru sediile: Primăriei Câmpina, Casa Căsătoriilor, Direcției economice , Centrul Național de Informare Turistică, Biblioteca, Poliția locală , Muzeul BP Hasdeu, Cantina sociala, Centrul rezidential);
♦ urmăreşte şi controlează modul de derulare a contractelor cu furnizorii de servicii, verifică periodic consumurile de energie electrică, gaze, apă-canal şi salubritate pentru sediul Primăriei Câmpina și Casa Căsătoriilor;
♦ urmăreşte şi asigură desfăşurarea în bune condiţii a activităţii de transport a autoturismelor din dotarea primariei(exceptie cele din dotarea Politiei locale);
♦ urmăreşte împreună cu personalul din subordine, respectiv conducătorii auto, realizarea întreţinerilor periodice, reparaţiilor curente şi capitale ale autoturismelor din dotare, prin completarea fişei tehnice a autovehiculelor privind consumul de piese / autovehicul;
♦ asigură, organizează şi răspunde de starea de curăţenie a imobilelelor instituţiei, precum şi de respectarea normelor de igienă a încăperilor;
♦ efectuează împreună cu personalul desemnat din cadrul instituţiei inventarierea periodică a obiectelor de inventar, a materialelor consumabile, a noilor achiziţii şi casarea celor disponibilizate prin valorificarea sau distrugerea lor;
♦ urmăreşte lunar stocurile de materiale din magazie în vederea unei aprovizionări ritmice cu materiale, consumabile, rechizite, tipărituri şi imprimate necesare activităţii gestionate conform necesarului întocmit de structurile functionale;
♦ ţine evidența faptică şi scriptică a materialelor pe tipuri şi categorii de materiale;
♦ gestionează mijloacele fixe, obiectele de inventar si consumabilele necesare care se regasesc la capitolul bugetar „Administratie”;
♦ eliberează materiale din magazia pe care o gestioneaza în baza bonurilor de consum la ;
♦ organizează activitatea de magazie pentru materiale;
♦ întocmeşte propunerea de buget pentru asigurarea tuturor utilităţilor (energie electrică, termică, telefoane, apă-canal), asigurarea materialelor si serviciilor pentru,reparaţii curente, întreţinere clădiri, întreţinere şi funcţionare autovehicule,necesarul de rechizite birou, mobilier etc. pentru activitatile pe care le gestioneaza;
♦ organizează şi implementează programul de colectare selectivă a deşeurilor;
♦ desfășoară activități cu privire la organizarea alegerilor, referendumului, (afişajul electoral, amenajarea sediilor şi dotarea cu mobilier specific, distribuirea materialelor pentru desfăşurarea procesului electoral, preluarea şi depozitarea materialelor utilizate);
♦ colaboreaza cu Serviciul ADPP la executarea lucrărilor de pavoazare a orașului, în perioada sărbătorilor de iarnă.