- Administrează rețeaua de calculatoare din cadrul primăriei, se ocupă de instalarea echipamentelor de calcul și configurarea acestora;
- Execută activități de întreținere a echipamentelor de calcul în vederea prevenirii incidentelor;
- Se ocupă de diagnosticarea rapidă și corectă în caz de funcționare necorespunzătoare a sistemului informatic;
- Întocmește caietul de sarcini în vederea achiziționării echipamentului de tehnică de calcul și software necesar;
- Încheie contracte cu furnizorii de produse hard/soft și de servicii din domeniul său de activitate;
- Se preocupă de asigurarea licențelor programelor utilizate în conformitate cu prevederile legislației în vigoare;
- Colaborează cu firmele producătoare/distribuitoare de soft achiziționat și implementat în primărie în vederea bunei funcționări a acestuia, în concordanță cu cerințele compartimentelor;
- Pregătește fișierele necesare actualizării site-ului Primăriei prin scanarea și prelucrarea electronică a documentelor aflate pe suport de hârtie (declarații de avere și de interes, alte documente);
- Actualizează site-ul Primăriei prin publicarea pe site a hotărârilor și proiectelor Consiliului Local;
- Asigură protecția sistemelor de calcul la acțiunea virușilor şi efectuează operațiuni de stocare și salvare a datelor care necesită arhivare.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.