- Asigură furnizarea de informații cu privire la organizarea, funcționarea și acțiunile organizate de primărie reprezentanților mass-media, din oficiu și la solicitarea acestora, cu respectarea prevederilor Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public;
- Organizează conferințe de presă periodice, o dată la două săptămâni și de fiecare dată când este necesară transmiterea unor informații privind evenimentele majore organizate de primărie;
- Monitorizează materialele privitoare la acțiunile primăriei apărute în presa locală, județeană și centrală, în vederea evaluării impactului acțiunilor primăriei asupra cetățenilor, cu luarea măsurilor care se impun în vederea ameliorării imaginii instituției;
- Verifică sesizările apărute în presă;
- Pregătește știri, statistici și alte materiale despre primărie.
Hotărâre privind aprobarea unor reglementări referitoare la prevederile Legii nr. 544 pe 2001Model cerere de informații de interes publicModel reclamație administrativă 1 răspuns negativ la cerereModel reclamație administrativă 2 răspuns negativ la cerere