Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Compartimentul  Resurse Umane are următoarele atribuţii principale:

asigură managementul funcțiilor publice/contractuale, în conformitate cu prevederile legale, în vederea îndeplinirii obiectivelor instituției;

asigură relația instituției cu ANFP, în vederea îndeplinirii procedurilor prevăzute de lege pentru dezvoltarea carierei funcționarilor publici;

formulează propuneri cu privire la structura organizatorică a Aparatului de specialitate al primarului și a serviciilor subordonate;

asigură elaborarea/actualizarea ROF- ului și ROI- ului instituției;

gestionează dosarele profesionale/personale ale salariaților aparatului de specialitate a primarului și serviciilor subordonate fără personalitate juridică și eliberează în baza acestora documentele specifice;

monitorizează procesul de întocmire/actualizare a fișelor de post, în colaborare cu șefii structurilor care au obligația întocmirii/actualizării fișelor de post;

gestionează procedurile legale privind ocuparea funcțiilor publice / funcțiilor contractuale conform legislației în vigoare, elaborând documentele care îi revin conform procedurii legale;

coordonează si monitorizează procesul de evaluare anuală a performanţelor profesionale individuale ale salariaţilor, în colaborare cu şefii structurilor funcţionale;

elaborează Planul anual de perfecţionare profesională a salariaţilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului și serviciilor fără personalitate juridică subordonate;

monitorizează Planul de ocupare al funcțiilor publice conform procedurilor legale privind elaborarea, avizarea și aprobarea de către Consiliul local al Municipiului Câmpina;

monitorizează drepturile salariaților privind concediile de odihnă, concediile medicale și celelalte zile libere plătite stabilite prin lege;

este responsabil cu constituirea comisiei paritare şi a comisiei de diciplină la nivelul instituţiei; propune conducătorului instituţiei măsurile necesare în vederea funcţionării acestora, reconfirmării mandatelor acestora sau declanşarea procedurilor impuse de legislaţie; asigură aducerea la cunoştinţa salariaţior a atribuţiilor celor două comisii; susţine activitatea comisiilor în soluţionarea cazurilor şi pune la dispoziţia preşedinţilor celor două comisii documentele solicitate;

monitorizează activitatea de transmitere a Declarațiilor fiscale aferente drepturilor salariale ( Declarația 112, Declarația L 153);

centralizeaza pontajele in vederea întocmirii statelor de plată  şi a altor indemnizaţii sau drepturi salariale ale salariaţilor si a consilierilor locali.

colaboreaza cu Serviciul buget, finante, contabilitate in vederea intocmirii documentele necesare platii drepturilor salariale;

gestionează baza informatică REVISAL;

asigură, printr-un contract încheiat cu respectarea prevederilor legale, activitatea de medicină a muncii la nivelul instituţiei, efectuarea periodică a controlului medical pentru salariaţii instituţiei;

fundamentează la solicitarea directorului executiv necesarul de fonduri anuale pentru cheltuielile cu personalul;

elaborează şi prezintă salariaţilor instituţiei materiale cu caracter informativ şi didactic pe probleme de specialitate cu privire la: etică, conduită, disciplină, legislaţia specifică aplicabilă salariaţilor, incompatibilităţi şi conflict de interese, modificări majore ale legislaţiei; asigură din oficiu sau la solicitarea scrisă/verbală salariaţilor consultanţă în aceste probleme;

asigură activități de preluare, comunicare, arhivare şi publicare a declaraţiilor de avere şi de interese pentru personalul contractual şi funcționării publici de conducere/execuţie din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Câmpina;

asigură îndeplinirea procedurii prevăzută de Legea nr.176/2001 privind integritatea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, pentru modificarea și completarea Legii nr.144/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea A.N.I., precum și pentru modificarea și completarea altor acte normative, pentru funcționari.

întocmește în colaborare cu Serviciul Administrație Publică Locală proiectele de hotărâri, referatele de aprobare și fundamentează inițierea emiterii/adoptării actelor administrative din domeniul de activitate.

întocmește rapoartele de specialitate la proiectele de hotărâri din domeniul de activitate;

acordă sprijin inițiatorilor la întocmirea proiectelor de hotărâri;

întocmește proiectele de dispoziții, din domeniul de activitate.

Sari la conținut Click to listen highlighted text!