Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Compartimentul Cadastru  are următoarele atribuţii principale:

fundamentează necesitatea achiziționării în condițiile legii a lucrărilor de cadastru având la bază necesarul comunicat de compartimentul administrarea domeniului public și privat și monitorizează derularea contractului;

colaborează cu firma autorizată contractată în condițiile legii pentru efectuarea măsurătorilor, întocmirea lucrării cadastrale și intabularea dreptului de proprietate pentru imobilele aflate în patrimoniul UAT, în baza fundamentărilor și documentelor primite de la compartimentul administrarea domeniului public și privat;

predă lucrările de cadastru finalizate către compartimentul administrarea domeniului public și privat în vederea gestionării și actualizării/întocmirii necesare inventarierii bunurilor aflate în patrimoniul UAT, conform procedurilor legale;

colaborează cu compartimentele funcționale din aparatul de specialitate al primarului în vederea obținerii documentelor necesare înscrierii în CF, radierii, actualizării și altor operațiuni tehnice (alipiri, dezmembrări, servituți) în condițiile Ordinului 600/2023 pentru aprobarea Regulamentului de recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară;

colaborează cu A.N.C.P.I./O.C.P.I. Prahova/B.C.P.I. Câmpina privind înscrierea, radierea și actualizarea C.F. , obținerea de extrase C.F., planuri de amplasament și delimitare a bunurilor imobile, etc;

monitorizează derularea contractului privind cadastrul sistematic și îndeplinește proceduri în colaborare cu membrii comisiei constituite în acest scop;

gestionează, completează și verifică baza de date în format .dwg existentă la nivelul serviciului urbanism și furnizează compartimentelor funcționale informații/date necesare desfășurării activităților specifice;

folosește aplicația DDAPT gestionată la nivelul serviciului urbanism;

participă la verificarea în teren a proceselor verbale de vecinătate în vederea vizării acestora de compartimentul administrarea domeniului public și privat;

colaborează cu serviciul APL pentru identificare tarla și parcelă  imobile;

întocmește în colaborare cu compartimentul administrarea domeniului public și privat, caietele de sarcini necesare achiziției serviciilor de prestare lucrări cadastrale;

analizează și rezolvă petițiile primite pentru domeniul de activitate cadastru;

participă la activitatea de delimitare  a teritoriului administrativ al municipiului, în colaborare cu O.C.P.I.;

emite adeverinţe cu privire la încadrarea imobilelor în intravilan sau extravilan, conform prevederilor PUG/RLU;

participă la şedinţele Comisiei de inventariere a domeniului public şi privat.

Sari la conținut Click to listen highlighted text!