Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Compartimentul evidență impozite și taxe și urmărire și încasare contracte, are următoarele atribuţii principale:

asigură şi răspunde de operaţiunile aferente evidenţei fiscale a contribuabililor persoane fizice şi juridice;

întocmeşte, verifică şi emite situaţiile fiscale, contabile în termenele legale după cum urmează: registru partizi, situaţia soldurilor, listă rămăşiţe, listă suprasolviri, balanța fiscală şi contabilă  lunară şi trimestrială, anexa 12 şi alte situaţii şi rapoarte în care sunt evidenţiate veniturile bugetului local;

întocmeşte ordine de plată privind compensarea şi ulterior restituirea prin ordin de plată sau în numerar la casieria instituţiei a sumelor achitate în plus de către contribuabili, la solicitarea acestora;

întocmeşte ordinele de plată aferente încasărilor efectuate prin intermediul aplicaţiei on-line Ghişeul.ro, prin POS, a cotei de 40% reprezentând tonaj greu către Consiliul Judeţean şi către oricare altă instituţie beneficiară pe bază de cote din taxe;

urmăreşte, verifică şi întocmeşte situaţiile, rapoartele solicitate de D.G.R.F.P Ploiești, Consiliul Judeţean şi alte instituţii interesate;

primeşte contractele de sponsorizare încheiate între Primăria Municipiului Câmpina şi diverse persoane fizice şi juridice, urmăreşte încasarea sumelor prevăzute în contract şi încadrarea corectă a acestora pe destinaţii bugetare;

administrează, gestionează, conduce şi răspunde de evidenţa tuturor veniturilor bugetului local ce decurg din contracte (indiferent de forma sau denumirea lor) și care privesc patrimoniul municipiului, stabilind  fiecărui contract taxa pe care o datorează în conformitate cu prevederile legale;

exercită activităţii de control financiar preventiv propriu;

întocmeşte decontul de TVA – Declaraţia 300, cu respectarea termenului de 25 al lunii imediat următoare perioadei de raportare;

întocmeşte şi depune lunar Declaraţia 394 informativă privind livrările/prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional, aceasta se depune la Serviciul Fiscal Municipal Câmpina, până cel mai târziu în data de 30 a lunii următoare celei pentru care a fost întocmită;

întocmește în colaborare cu Serviciul Administrație Publică Locală proiectele de hotărâri, referatele de aprobare și fundamentează inițierea emiterii/adoptării actelor administrative din domeniul de activitate;

intocmește rapoartele de specialitate la proiectele de hotărâri din domeniul de activitate;

acordă spijin inițiatorilor pentru întocmirea proiectelor de hotărâri din domeniul de activitate;

întocmește proiectele de dispoziții, din domeniul de activitate.

Sari la conținut Click to listen highlighted text!