RESPONSABILITĂȚI
Atribuții delegate prin Dispoziția Primarului, privind coordonarea următoarelor activitati :
- exercită activități din domenii și servicii publice, respectiv: educaţia; sănătatea; cultura; tineretul; sportul; protecţia şi refacerea mediului; conservarea, restaurarea şi punerea în valoare a monumentelor istorice şi de arhitectură, a parcurilor, grădinilor publice şi rezervaţiilor naturale; podurile şi drumurile publice; servicii comunitare de utilități publice de interes local – transport public;
- coordonează realizarea în cadrul compartimentelor funcționale activități cu privire la lucrări:
- de reparații/modernizări/investiții drumuri publice, parcuri/alte clădiri/obiective de interes public, inclusiv semnarea proceselor-verbale de recepție;
- realizate prin Atelierul străzi;
- specifice transportului public;
- privind toaletări/tăieri arbori;
- asigura relația cu unitățile de învățământ preuniversitar de stat/ spitalele/instutiile publice înființate de Consiliul local;
EXPERIENȚĂ PROFESIONALA
No Content