Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Oficiul informații cetăţeni și monitorizarea procedurilor administrative
Oficiul informații cetăţeni și monitorizarea procedurilor administrative are următoarele atribuţii principale:
– asigură informarea cetățenilor și îndrumarea acestora către compartimentele funcționale;
– asigură transmiterea spre publicare a documentelor/materialelor primite de la structurile funcționale și serviciile publice subordonate și realizează verificarea și asigurarea publicării acestora pentru Serviciul administrație publică locală;
– organizează Monitorul Oficial Local și asigură publicarea documentelor, potrivit prevederilor art.1, alin.(2) din Anexa nr.1 la O.U.G. nr.57/3 iulie 2019 privind Codul administrativ, în colaborare cu Compartimentul informatic;
– coordonează programul de audienţe a conducerii executive a primăriei: asistă cetăţenii pentru a urma procedura de înscriere în audienţă.