Centrul de informare pentru cetățeni a fost creat pentru a aduce administrația publică mai aproape de cetățean, pentru a o face mai transparentă și receptivă la nevoile și așteptările cetățenilor.

CE OBIECTIVE URMĂRIM?

  • Un centru de dialog direct, real și fără bariere birocratice cu cetățenii;
  • Servicii accesibile și la standarde de performanță pentru cetățeni;
  • Transparență în exercitarea funcțiilor publice;
  • Creșterea vizibilității activității Consiliului Local Câmpina;
  • Crearea unei pârghii a schimbării în reformarea și modernizarea administrației publice locale.

DESCHIDEREA CENTRULUI DE INFORMARE PENTRU CETĂȚENI

Pe data de 5 august 2005 a avut loc deschiderea Centrului de Informare pentru Cetățeni (CIC), o nouă structură de informare eficientă și accesibilă care vine în sprijinul cetățenilor. CIC este localizat în corpul B la intrarea în Primărie, din rațiuni de vizibilitate și pentru ca cetățenii să aibă acces ușor la serviciile acestuia.

CIC este locul în care cetățenii pot comunica, se pot informa și pot obține informații din cele mai diverse domenii, pot face sugestii, pot transmite administrației diverse informații legate de evenimentele și problemele comunității, precum și de formularele pentru fiecare procedură. Funcționarul public care îl va întâmpina îi va oferi asistență în completarea formularelor și îi va explica pașii pentru rezolvarea problemei respective. Un funcționar public cu experiență, calificat în relații publice, este la dispoziția cetățeanului pentru a-l informa cu privire la serviciile oferite de Primărie și pentru a-i oferi asistență în rezolvarea problemelor aflate în atribuția Primăriei. În cazul în care problema cetățeanului este de competența altei instituții, operatorul CIC îl va îndrepta către acea instituție.

Programul Phare 2002 – Fondul de Modernizare a Administrației Publice la nivel local

Avantajele Centrului de Informare

Pentru cetățeni:

  • accesul usor la informații;
  • clarificarea procedurilor pentru obținerea de avize, certificate și alte documente emise de Primărie;
  • orientarea spre alte instituții pentru rezolvarea problemelor care nu sunt de competența Primăriei;
  • folosirea formularelor tip, care trebuie completate doar cu datele personale.

Pentru primărie:

  • decongestionarea activității celorlalte servicii;
  • stabilirea unor proceduri standard pentru circuitul informației, care reduc stresul funcționarului;
  • folosirea formularelor tip, care pot fi mai ușor procesate și înregistrate.

Date de contact CIC

Consilier Blănaru Cezarina
Telefon: 0244.335.681, 0244.336.771, 0244.337.454
Email: [email protected]
Click pe difuzor pentru a asculta textul selectat